Rekrytering

Kommande tjänst

I augusti kommer vi även starta rekrytering för rollen Innesäljare.

Det vi söker är en driven och strukturerad Innesäljare som kommer att spela en central roll i vår säljorganisation. Arbetsuppgifter som kommer att ingå i rollen är exempelvis: Mötesbokning för nya kunder, hantering av inkommande försäljning och tillhörande avtalsadministration, säljadministration samt koordinering. Om du gillar kundservice och att vara spindeln i nätet och dessutom ser det som en rolig utveckling att få sälja själv kan du hålla utkik här under senare delen av augusti.

Känner du redan nu att du kan vara klippt och skuren så går det också bra att maila ditt cv till hr@winassist.se.

Att arbeta hos Winassist

Vi är mitt i en förändringsresa och satsar stort på att bygga vår organisation och stärka upp ytterligare med struktur, tätare samarbete och en härlig och engagerande företagskultur.

Vi är drygt 35 personer fördelat på både nytillkomna och mer långvariga medarbetare. En riktigt fin mix om du frågar oss!

Vi sitter i ljusa lokaler i Häggvik och arbetar hybrid remote med fasta kontorsdagar.